Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення:
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Умови для обміну або повернення:
Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути повернутий магазину протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару та упаковки:
-товар не був у вживанні і не має царапин, сколів, потертостей тощо.
-товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування
-збережені всі ярлики та заводське маркування
-товар зберіг товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар; – надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші протягом трьох робочих днів
Процедура повернення товару Неналежної якості:
-зателефонуйте нам та повідомте про несправність та намір повернути оплачений товар
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів
-Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або заміну - новий товар.
Всі послуги перевізників чи комісії не переказ грошей відбуваються за наш рахунок.
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або будь-якого іншого перевізника.
⟩⟩⟩ Адреси для повернення: Нова пошта, відділення №91, вул. Академіка Заболотного, 48, Київ, 03187
Контактна особа: Дацишин Володимир Олександрович (тел. +380662438193)
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється виключно на картку, з якої оплачувався товар.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання продавцем посилки у відділенні логістичних служб.
Ми покриваємо витрати доставки лише в тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, то всі витрати несе покупець.
Ми залишаємо за собою право оцінювати дотримання покупцями вищенаведених правил щодо повернення товару для прийняття рішення про повернення коштів, або їх частини, залежно від стану поверненого товару.